lauantai 10. marraskuuta 2018

Tervetuloa Bloggisivulleni!

Hei sinä lukija. Olen Alex Berg, ja toivotan sinut lämpimästi tervetuleeksi uudelle bloggi sivuilleni.

Olen seurannut muita bloggien kirjoittajia, ja sain heiltä inspiraation tehdä omia bloggejani, jossa kerron lapsuuteni lempi elokuvista ja sarjoista, ja kirjoittelen satunnaisia bloggeja liittyen suosikki fandomaiheisiini, sekä julkaisen joitakin piirroksiani täällä.
Tarkoitukseni on siis tehdä animaatio arvosteluita, mielipidebloggeja, Top 10-listoja, sekä mahdollisia speciaali postauksia. En vielä paljasta mistä aiheista teen bloggeja, mutta sen voin sanoa että etenkin Disney, anime ja nostalgia ovat yhdet pääteemoista.

Kuvahaun tulos haulle animation characters Kuvahaun tulos haulle disney

Postaus ideoita riittää kyllä, mutta minulla vie ehkä aikaa aloittaa blogauttelu ekaa kertaa, mutta yritän kuitenkin olla niin uuttera kun voin.
Tervetuloa vielä uudelle bloggi sivulleni, ja jos aiheet kiinnostaa, niin suositelkaa minua muillekkin^^.

4 kommenttia:

  1. Toivottavasti sais nähdän sun animehahmoja myös jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki näyttelen niitä jossain vaiheessa. Saatan jopa ehkä laittaa linkin mun Deviantart tilille

      Poista
  2. Oooo, tervetuloa blogi-maailmaan! :) Tutustun postauksiisi tarkemmin jossain vaiheessa, kun on paremmin aikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos^^. On hauskaa olla osa blogi-maailmaa, etenkin kun yks mun suosikki blogaottelija antoi mulle inspiraation

      Poista