torstai 13. joulukuuta 2018

Lapsuuteni parhaat joululahjat

Oujee, kohta on joulu, ja saadaan paljon lahjoja! X3
Mä oon aina pitänyt jouluajoista, mä kun oon niin suuri jouluihminen. Yksi syy miksi rakastan jouluaikaa, on kun saa muistella lapsuuden joulua ja mitä kaikkea sai silloin lahjaksi. Tässä blogissa mä haluan kertoa muutamia lapsuuteni lemppari lahjoja, joita olen saanut lapsena jouluna.

Eka mikä tule mieleen on ensimmäinen koiranpentuni. Sen nimi oli Domino ja se oli papillon naaras. Se oli tätini koiran pentueesta, ja sinä syksynä se tuli meille ns. hoitoon, kunnes aattona selvisi että se onkin meidän ikioma koira, mikä oli melkoinen yllätys. Nykyään Domino on annettu pois, kun meille tuli toinen koira, ja ne ei tulleet kovin toimeen keskenään, mutta näen sen silti niin usein kun voin. Mulla ei ikävä kyllä ole kuvaa Dominosta, mutta se oli ihanin koira ikinä.

Toinen on monelle varmaan tuttua, etenkin pojille, jotka ovat myös saaneet joululahjaksi pelikonsolin tai peli, ja sitten koko joulupyhän ja joululoman pelailee sitä peliä, hetkeäkään lepäämättä. Kun minä olin eskarissa, sain joulupukilta Game Boy Colorin, ja siihen pelin Pokemon Pin Ballin, ja voi veljet että se oli menoa, varsinkin kun lapsena satuin olemaan suuri pokemon fani.
Kuvahaun tulos haulle game boy color yellowKuvahaun tulos haulle pokemon pinball

Ja myöhemmin kun me saatiin Game Boy Advance konsoli, niin paras peli siihen minkä sain yhtenä jouluna, oli ehdottomasti Pokemon Pin Ball Ruby ja Sapphire versio, ja toisena jouluna Pokemon Ruby.
Kuvahaun tulos haulle pokemon pinball  Aiheeseen liittyvä kuva

Ja sitten pleikkarille paras peli jonka sain lahjaksi oli Stitch Experiment 626. Lapsena rakastin Lilo & Stitch elokuvaa, ja varsinkin Lilo & Stitch televisio sarjaa, ja mä kun huomasin että Stitchistä on peli pleikkarille, niin siitä alkoi uskomaton kinuaminen mutsilta että mun on pakko saada se. Ja vielä kovempi kinuaminen alkoi kun kuulin että Pokerpark Wii on tulossa, niin kinusin sitä mutsilta koko joulukuun, ja jouluaattona se sitten tulikin lahjapaketista, ja voi sitä riemua.
Kuvahaun tulos haulle stitch experiment 626  Kuvahaun tulos haulle pokepark wii

Ja vielä maininnan arvoiset pelit ovat The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon Wiille ja Sly Raccoon. Mä rakastan Sly pelejä.
Kuvahaun tulos haulle the legend of spyro dawn of the dragon Kuvahaun tulos haulle sly raccoon

Yksi lapsuuteni joululahjaperinteitä oli ehdottomasti Maa Aikojen Alussa elokuvat. Moni ei ehkä muista tätä leffa sarjaa, mutta lapsena itse rakastin kyseistä sarjaa, ja mulla oli kaikki VHS:ät mitä julkaistiin. Jotkut osat tuli myös syntymäpäivälahjaksi, mutta enintään niitä tuli joululahjaksi.

Kuvahaun tulos haulle the land before time

Toinen lahja perinteitä on vieläkin saada lahjaksi Wiener Nougat karkkia, mikä oli jo lapsena mun suosikkia.

Kuvahaun tulos haulle wiener nougat

Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä haluan mainita biljardipöydän, jonka me saatiin veljien kaa yhteiseksi, ja sillä me pelailtiin monia kertoja, vaikkei tajuttu paljoo biljardista. (en löytänyt kuvaa tästä mallista)

Mutta se joululahjoista. Listaan olisi päässyt muitakin lahjoja, mutta nyt ei ihan tuu mieleen kaikkia, mutta tässä oli ainakin osa lapsuuteni joululahjoista. Kertokaa kommenteissa mitä itse saitte jouluna lapsuudessanne, ja mitä toivotte tänä jouluna. Itse en oo varma mitä toivoisin, muuta kun karkkia.
Mutta niin, malttakaa odottaa joulua, ja olkaa kilttejä. Hyvää joulunodotusta^^.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti